Stokrotka

Stokrotka Sp. z o.o. to spółka z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Emperia. Koordynatorem Grupy jest Emperia Holding S.A., od 12 lat spółka publiczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Emperia Holding S.A. wyznacza strategię działania i monitoruje realizację celów przez najnowsza gazetka Stokrotka spółki Grupy Kapitałowej Emperia.

Stokrotka Sp. z o.o. jest firmą działająca od 1994 roku na rynku handlu detalicznego, specjalizująca się
w prowadzeniu własnych sklepów w formacie supermarket na terenie całego kraju.

Posiadamy obecnie ponad 450 sklepów, które codziennie oferują Klientom bogatą ofertę asortymentową,
a dzięki unikalnej Stokrotka najnowsza gazetka strategii promocyjnej budują pozytywny wizerunek ogólnopolskiej marki. Typowa powierzchnia handlowa Stokrotki wynosi od 400 do 800 m², w zależności od zapotrzebowania i warunków rynkowych, aczkolwiek w sieci funkcjonują również rentowne sklepy o powierzchni znacznie mniejszej, jak i większej. W ofercie wszystkich supermarketów znajdziemy kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych, tworzących bogaty wybór mięs i wędlin, owoców i warzyw, artykułów gospodarstwa domowego, alkoholi i win z całego świata oraz bardzo szeroką ofertę produktów FMCG.
W Stokrotkach dostępne są też Stokrotka gazetka produkty lokalne od regionalnych dostawców.

SUKCESY

Ukoronowaniem dotychczasowej pracy spółki było otrzymanie przez Stokrotkę w 2010 roku prestiżowej nagrody „Złoty Laur Konsumenta” w gazetka Stokrotka kategorii „Krajowa Sieć Supermarketów”, a w 2013 roku odznaczenia „Gwiazda Jakości Obsługi”. Nagrody te są dla nas o tyle ważne, że odzwierciedlają wartości, jakie przyświecają nam w codziennej pracy – najwyższy standard i jakość obsługi dla naszych Klientów.

Stokrotka nie spoczęła jednak na laurach – ostatni rok zaowocował przeobrażeniem sklepów, tak by były one jeszcze bardziej przyjazne i Stokrotka promocje funkcjonalne dla naszych Klientów. Wprowadzone zmiany sprawiły, że sieć postrzegana jest jako duża, nowoczesna organizacja.

Zgodnie z hasłem „Stokrotka – zakupy jak z płatka” codziennie wychodzimy promocje Stokrotkanaprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych Klientów.