Biedronka

Biedronka to najbardziej popularna i największa sieć sklepów detalicznych w Polsce, którą regularnie odwiedza aż 55% Polaków. Obecnie liczy ponad 1600 sklepów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i małych miastach na terenie całej Polski,
gazetka promocyjna biedronka
oferujących wysokiej jakości artykuły spożywcze oraz produkty chemii gospodarczej w codziennie w niskich cenach.

Marka Biedronka jest jedną z najpopularniejszych i najcenniejszych polskich marek. Dwukrotnie jako jedyna wśród sieci sklepów detalicznych w Polsce, najnowsza gazetka biedronka uhonorowana została prestiżowym wyróżnieniem Superbrands. Biedronka znalazła się wśród marek, które wyselekcjonowano spośród 1200 brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. Zwyciężyła także w opublikowanym przez „Rzeczpospolitą” rankingu „Priorytet w świadomości”. W 2008 w rankingu Siły Marki Rzeczpospolitej, Biedronka zajęła pierwsze miejsce ze wszystkich badanych marek w swojej branży pod względem udziałów rynkowych.
gazetka biedronka
Zaś w opublikowanym rankingu największych przedsiębiorstw 2009 r. Biedronka zajęła 5 miejsce, dzięki obrotowi przekraczającemu 16 mld zł.

Sklepy Biedronka codziennie blisko 2,5 mln klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby zasłużyć na zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni, poprzez konsekwentną politykę najnowsza gazetka biedronki codziennie biedronka gazetka promocyjna niskich cen i wysokiej jakości.
Biedronka posiada własny system dystrybucyjny. Sklepy zaopatrywane są przez 9 nowoczesnych Centrów Dystrybucyjnych.

W sklepach dostępnych jest ponad 900 produktów, z czego prawie 95% pochodzi z polskiej produkcji.
Produkty dostępne w sklepach sieci
biedronka gazetka
są dostarczane przez ponad 500 partnerów handlowych, w większości polskich producentów i dystrybutorów.

Dlaczego warto robić zakupy w Biedronce?

Na atrakcyjność naszych sklepów wpływ mają przede wszystkim gwarantowane przez Biedronkę:

Codziennie niskie ceny

Oferujemy naszym Klientom produkty spożywcze w codziennie niskich cenach. Jesteśmy w stanie je zapewnić przede wszystkim dzięki:

niskim cenom zakupu, które uzyskujemy w związku z zamawianiem bardzo dużych ilości towaru dla całej naszej sieci ponad 1600 sklepów,
stosowaniu niższej niż
biedronka najnowsza gazetka
gdzie indziej marży poprzez własny, unikalny model biznesowy, zapewniający niski poziom kosztów, dzięki optymalizacji wszystkich procesów przebiegających w naszej firmie

Wysoka jakość

Oprócz dbania o cenę oferowanych produktów szczególną wagę przykładamy do zapewnienia ich wysokiej jakości, którą gwarantujemy naszym Klientom poprzez:

współpracę tylko z zaufanymi producentami i dostawcami produktów,
stałą kontrolę naszych produktów prowadzoną przez specjalistyczne laboratoria,
własny system dystrybucyjny, gwarantujący szybkie dostarczenie towarów do sklepów, co z kolei zapewnia ich świeżość.

W lutym 2010r. GfK Polonia opublikowała badanie opinii publicznej dotyczące znajomości i preferencji klientów odnośnie sieci handlowych, wg którego Biedronka jest odwiedzana aż przez 80% polskich klientów, a także jest liderem w wielu innych kategoriach.
Sieć Biedronka, jak wynika promocje biedronki z sondażu, jest najsilniej zakorzenioną w świadomości konsumentów siecią handlową. Pozostaje też niekwestionowanym liderem pod względem znajomości marki. Natomiast zdaniem blisko 60 proc. ankietowanych w maju 2010 r. przez pracownię badawczą PBS DGA to Biedronka jest najlepszą i najbardziej godną polecenia siecią
biedronka promocje
handlową w Polsce.
Klienci Biedronki mogą być zawsze pewni, że kupują produkty spożywcze wysokiej jakości po najniższej cenie.